Nyt usein täällä yksinäin mä mietin
vain että kerran kokee rakkauden
kun kerran kesän Pariisissa vietin
niin silloin ilmeisesti koin mä sen

Mä istuin aina kahvilassa siihen asti
se kunnes keskiyöllä suljettiin
olin yhtä halunnut mä jatkuvasti
ja nyt me joen rantaan kuljettiin

refrain:
Ja keskiyön aikaan
mä vihdoin koin sen
sain keskiyön aikaan
mä tuntea ensi kertaa rakkauden

Kuiskit mulle: tahdot kiihkeästi
mun luona Pariisissa viihtyvän
mun korvaan huules koski lämpimästi
mä tunsin itseni myös kiihtyvän

refrain

Nojasimme jokivarren puuta vasten
nyt tiesin mikä onnen anti on
nyt ei leikkiä se ollut lasten
mä tunsin lanteillani lantion

Ja keskiyön aikaan
mä vihdoin koin sen
sain keskiyön aikaan
Ja keskiyön aikaan
mä vihdoin koin sen
sain keskiyön aikaan
Mä tuntea ensi kertaa rakkauden